Pizza a la lisa&johanna

Heejsan =)

Kan ju börja med att berätta att Cypern var kung. Vi hade sol varje dag!!! Så på dagarna sola vi vid poolen å stranden. Sista stranddagen åkte vi paragliding, det var skoj! En dag åkte vi till Larnaca för shopping men där var det varmt å tråkigt så vi åkte hem efter en timme utan några inköp ;P Vi åkte till Waterworld en dag, det var såååå kul! Massa rutschkanor, så hemsk att man nästa inte våga åka men vi åkte alla hemska:D
På kvällarna och nätterna var det party som gällde. Galna och roliga kvällar man sent kommer att glömma.
Det ända som var dåligt med resan var att den tog slut så fort...
Så nu vill jag åka ut och resa igen snaaart!!
(bilder kommer senare)

Jag har börjat spela innebandy igen fast denna gång i korpen. Har haft två tränignar och det är såå himla skojj. Jag längtar bara till nästa träning och när matcherna drar igång!!!

Nu sitter jag hemma hos mamma och vi väntar på att våran pizzadeg ska jäsa. Sen ska vi baka supergoda pizzor som jag ska ha som fyllekäk senare när jag kommer hem efter mina partykvällar =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0