Plocka upp!

Hej har nyss kommit hem från en promenad. Kände mig som nöjd när jag börja närma mig mitt hus för att jag varit ute å gått typ en timme i de härliga vädret. Jag träffade Elin å Mimmi på vägen så var kul att få prata med dem å få nå gå kompisar =) Ja hur som helst när jag ska gå över vägen genar jag över lite gräs typ sånt som är en meter mellan väg å cykelbana tror ni inte nån hund har skitit där å förbannade ägaren inte har plockat upp det. Å jag jag kliver ju i det så klart. Blir skit sur tar av mig skorna utanför huset och lämnar de i en rabatt. Så nu ligger jag här uppe och är sur och vägrar rengöra mina skor som ligger ensamma i en rabatt. Tror de kommer ligga där ett tag sen ska jag slänga dom!

Ber om uräskt för att det är all text är understruken men det vill inte gå bort, blir bara mer förbannad. tur att Carro kommer och livar upp min kväll snart =)

Hade lite tråkigt så fyllde i lite grejs:




SENASTE:

Film du hyrde: Hur många lingon finns det i skogen (fast var inte jag som hyrde egentligen)
Film du köpte: Kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Never ever
Låten du hade på hjärnan: Rolling in the deep
Låten du laddade ner: Rolling in the deep (kung låt)
Personen du ringde: tror det var T
TV program du tittade på: En andra chans
Personen du tänkte på: Måste varit mig själv (näämen kommer inte ihåg)
Bok du läste: I en annan del av bromma
Personen du fick mail av: Vet inte men oviktigt vare!
Personen du fick brev av: gills räkningar? i så fall Telia
Personen du fick sms av: Caroline <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ 9 år sen. 


FAVORIT:

Mat:
hm kankse måste svara pasta å skinksås
Låt: Mickrofonkåt och Someone like you
Sak att göra: Umgås med de jag tycker om
Sport: Självklart INNEBANDY
Dryck:  Päronsoda
Kläder: Mina jogging byxor och en stickad tröja =)
Film: I am sam
Bil: Min egna!! =)


ANTAL:

Gånger du varit kär:
 1 gång på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: Typ en gång i några dagar om det gills :P
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Väldigt många gånger, lyckas ofta komma med på nå hörn
Ärr du har på kroppen: några små bland annat innebandyskada på lillfingret


ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag: Vaknat upp i saras säng, titta på brorsans match och promenera med nå vänner
Var det kul: Jadå!
Hur tidigt stiger du upp: Allt mellan 05:30 till 07:30, typ 06:30 oftast och på helger när jag har lust
Gillar du att slåss: Lite, boxas är ju kul
Vad ska du göra ikväll: Släcka ner hela lägenheten tända massa ljus och se skräckfilm med carro, sen förmodligen ligga vaken hela natten och vara rädd.
Är du seriös: Nja oftast är jag ganska flummig, blir roligare då plus att jag är typ född så.
Vad är du allergisk mot: Inget hoppas jag
Var har du ont: Ingenstans =)
Använder du hårspray: Ja men blir mest på helgen
Kan du stå på händer: ja typ i vatten
Favoritserie: Absoluta bästa serien är Friends

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0