Sjung å var gla!

Heej =)

Jag får skratta varje dag på mitt jobb vill jag lova!!

En flicka på 2 år är inne på toaletten och kissar, jag ser på håll hur hon plockar upp toarullen från golvet drar en låååång bit för att torka sig. Jag tittar bort och hjälper ett annat barn. Flickan kommer fram till mig och jag tittar in på toan och ser att det ligger papper på golvet.

Jag- Du måste plocka upp toapappret från golvet och spola ner det i toan.
Flickan- Okej (försvinner in på toan igen)

En stund senare är ett annat barn inne på toan

Barn - Fröken, det finns inge toapapper.
Jag- aa jag kommer snart!
Barn- hahahahhahha
Jag-??

Jag går in på toan och börjar skratta jag med. I toan ligger hela toarullen. Jaa kan väl bara säga "Du måste plocka upp toapappret från golvet och spola ner det i toan" kan ju tolkas på olika sätt speciellt när toarullen står på golvet. Jag tycker om mitt jobb!!!

Snart är det ensam mamma söker!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0