Innebandy!!

Godmorgon!

Ska börja berätta att jag är väääldigt less på min förkyldning! Har haft den över en vecka och den vill inte ge med sig än hur mycket jag vilar, kan ju inte vila jämt. Denna vecka har jag bara tränat en gång (innebandy såkart) sen vilat massor på fredagnatt blir jag jätteförkyld igen. Är som att någon bestämmar att såfort det är helg så gör vi Johanna superförkyld, sen under veckorna får hon bara vara lite förkyld. Kan ju ha något med att göra att jag festa i fredags, men ändå!! Men blir lesss var samma visa förra helgen. Idag har jag min försat match i korpen, tänker inte låta min förkyldning stoppa mig!! Jag vet att det bästa inte är att spela match, men är ju premiär och jag älskar innebandy och jag älsakr att spela match så jag tänker inte bry mig!!

Nu sitter jag å väntar på att mina ägg ska bli klara sen blir det promis med Caroline sen hem å ladda om för matchen, sååå grymt taggad är jag!!!!!


Älskar denna coola brud!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dej med min lilla gooooding!

2011-10-10 @ 12:09:08
Postat av: Johanna

Jag tycker om att vi bara har ett skydd på varje ben och arm, ser så coot ut!!

2011-10-10 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0