HEEELG

Nu är det helg igen, denna vecka har gått fort. Kan ju vara för att jag var hemma två dagar mitt i veckan med förkyldning. Är fortfarande förkyld men det kan inte stoppa mig nu!! Har en fullplanerad helg framför mig...

Om en stund kommer Carro hit då ska vi laga middag, dricka vin, se idol och förbereda inför morgondagen. Hon flyttar även in hos mig över helgen.

typ 22 så kommer två grabbar från östersun hit, även de flyttar in. Då blir det lite spel å snack fram tills vi somnar!

Upp imorgon å göra vad vi känner för, ett måste är i alla fall att åka förbi systemet.

Käka middag ihop (alltså vi som bor ihop) sen börjar folket droppa in. Det är fest hos Johanna! Så här lydern inbjudan.


Trodde ni att sommaren var över?
Då hade ni helt fel! Nu kör vi sommarens sista fest!

Klädsel: Kjolar, shorts, klänningar, bikini, badbyxor och allt annat som hör sommaren till ( långbyxor, strumpbyxor, tjocktröjor osv är strängt förbjudet och man kommer nekas inträde)

Regler:
1, Alla som spiller under kvällens gång måste ta en shot.
2, Alla som befinner sig på balkongen måste ha på sig en dumstrut.
3, ALLA SKA HA EN SJUKT ROLIG KVÄLL :D

OBS!
Kareoke kommer stå på schemat alla som sjunger får shots!

Alla som vill komma måste svara senast torsdag den 13/10 och alla som vill komma får bidra med 50 kr så vi kan köpa sprit till shotsen!

Vi får se vart kvällen tar oss om de blir en helkväll/natt hos Johanna eller om vi dansar vidare in till stan!

Hoppas ni är lika taggade som vi är på att festa en sista sommarnatt! :D



/ Carro O Johanna :D :D




Kommer bli riktigt kul tror jag! Sen söndag äre korpenmatch!

Nää nu ska jag hjälpa carro att flytta in

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0