Det svänger så skönt när alla djuren är med

Hallå

Tiden går alldeles för fort och har väldigt mycket på jobbet just nu så bloggen har jag inte hunnit med. Sommarfesten var i alla fall grymt kul. Alla var på kalashumör, vissa var kanske på lite för mycket kalashumör, men så måste det ju också få va! Blev i alla fall en galen och rolig kväll. Dagen efter var inte lika kul! Var inte så bakis men min lägenhet såg fördjävlig ut. Det var cider i taket!!! Öl över hela golvet hela bortet, shots å tvbänken och skåpluckorna. Överallt var det ölglas, flaskor och burkar. Men jag hade ju två vänner som hjälpte mig städa så det gick ganska fort. Blev inte så många bilder men här kommer några....


Gräsmattan vi hade fixat i vardagsrummet.


Fint sommarbord plus grabbarna från östersund.


Roligt folk!


Mer roligt folk!



Lyckad kväll helt enkelt. Vårat mål var att det skulle bli en fest som folk pratade om länge och inte glömde i första hand. Probemet är bara att vissa hade svårt att minnas kvällen när de vakna upp dagen efter, hahah!


Var på en kurs igår där vi fick lära oss massa barnsånger. Har en låt på hjärnan som jag inte blir av med!!!

Apor, elefanter, krockodiler
de svänger så skönt när alla djuren är med.

Men det är grymt bra för man ska ta bort ord å göra rörelser så ska lära barnen den nästa vecka hade jag tänkt.

Idag satt jag på jobbet med huvudvärk och skrev inför mina utvecklinssamtal. Vänder mig om och ser på fikalistan! NOOOOOO det är jag som har fika imorgon! Kändes väldans drygt. Visste inte vad jag skulle baka så efter jobbet sov jag på saken en stund och kom sen på att baka chokladmuffins. Fick ett litet extra ryck och bakade chokladkola också! Nu känner jag mig duktigt är väldans trött. Ska försöka göra ett litet städryck innan jag intar soffan.

Chokladmuffins till mina kära arbetskamrater


Chokladkola till mig!!

Sovmorgon till nio imorgon =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0