Black betty!

Hejsan =)

Idag mår jag äntligen lite bättre i min förkydning. Har energi att göra saker igen =) Så idag har jag fått sluta tidigt och nyss kommit hem. Sitter nu å äter en clementin å en chokladboll, fick bli mitt mellis idag. Snart ska jag göra ett ryck och städa läggan, ser ut som ett bombnedslag här! Sen ska jag byta till mitt stora tjocka mystäcke som jag längtat efter hela sommaren =) Efter det tänkte jag fortsätta vara duktig, ska nämligen laga lasange för första gången! Hoppas det blir en sån här supergod lasange =) Ska bjuda över min fina vän Carro på mat sen ska jag få följa henne på bio och efter det blir de innebandyträning. Fullspäckad dag men jag gillar ju sånna dagar!!

Så nu ska jag he på "Black betty bambalam" (som jag har haft på hjärnen hela dagen) och städa å göra fint i mitt lilla kryp in=)

Ska förresten se svensson svensson på bio tror den kommer vara toppen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0