No one wants forever

Goddag!

Livet är lite upp och ner just nu! mycket som pågår hela tiden!

For idag och köpte lite smyckesdelar i alla fall, blivit sugen på börja göra lite smycken igen. Sen åkte jag å köpte stansar också kosta hela 159 kronor men det vare värt för jag tycker ju som att skriva på mina smyken. Så ikväll pyssla jag på lite med ett halsband innan jag åkte på boxning med mamma. Har tänkt lägga upp lite bilder på nå smycken jag har gjort, men ska göra klart halsbandet först =) Får se när det blir, imorgon ska jag i alla fall träffa Frida efter jobbet! Känns kul för det var väldigt länge sen nu. Men nu ska jag ta mig mot sängen, har en hel del sömmn att ta igen blev väl bara 4 timmar inatt.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0