Förlåt igelkott!

Hej

Ett djur som jag gillar är igelkott. Det är typ som Sverige har istället för giraffer. Tänk om vi kunde ha giraffer i sverige, då hade jag varit glad! Men typ ett av de häftigaste djur vi har är i alla fall igelkott tycker jag.
Idag när jag var och körde bil så kom en igelkott gående på trottoaren mot vägen där jag kör!!!! NOOOOO tänker jag och väjar ut lite så jag kanske ska hinna förbi innan (kunde inte väja helt för kom cyklister å så) Men då börjar igelkotten att springa jättefort!! Den springer rakt fram mot min bil!!!! NOOOOOOO tänker jag igen HOPPAS INTE. Å så känner jag hur det bumpar till i bilen och när jag tittar i backspegeln så ligger den där, död. Jag körde över den!!!! Stackars igelkott! Känner mig hemsk!

Vila i frid igelkotte

Nu måste jag sova för jag har varit sjuk länge å imorgon är första arbetsdagen. Så passande att jag då jobbar 12 timmar imorgon. Kommer bli en tuff dag....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0