Jag är duktig

Hej =)

Efter som jag inte gått på semester än men flera vänner har det så tänkte jag att jag ska ändå vara duktig på att göra saker på kvällarna. Å det har jag gjort, har haft fullt upp hela tiden ;D

Måndag: På dagen jobbade jag sen på kvällen åkte jag ut till Emmas stuga å rodde båt å hade picknick i båten=)

Tisdag: På dagen jobbade jag men sluta tre, då klippte jag gräset sen var jag med Carro=)

Onsdag: jobb, jobb men dock var dagen väldigt rolig eftersom barnen fick åka vattenrutschbana ;D. Sen bar det av hem till pappa för han fyllde år. Grattis till han ;D Vi åt sen åkte jag pappa och farmor till Tavelsjö där Joel är på konfaläger=) Sen tillbaka till pappa för jordgubbar å glass ;D

Torsdag (idag): Idag var det vattenspridaren som var i farten på jobbet, jag sprang inte men hade väldigt kul åt barnen. Nu har jag nyss duschat å gjort mig klar för ikväll blir det middag med Emma på någon uteservering ;D Sitta i solen äta gott å ta en öl. Kommer bli toppen ;D

Veckan fortsätter lika fullspäckad men det får ni höra mer om senare ;D


Min fina pappa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0