otur såklart

Hejsan =)

I helgen har det varit lite party och konfirmation som stått på schemat =) Först hade Jennifer och Rebecka födelsedagsfest på fredagen sen på lördag åt jag middag med härliga tjejer sen var det fest och utgång =) På söndagen hade Joel konfirmaion sen åt vi lunch å glass  å jordgubbar hemma hos mamma =)

Igår hade jag picknick i sfparken med sara och josse, det var mysigt men kallt. Sen hann jag införskaffa två bikinis också =) det behövdes!! På kvällen var sofia å hälsa på mig vi snacka skit, såg film å åt grönsaker å dip=)

Imorse ringde pappa å fråga om jag kunde  komma och jobba på H&M och eftersom det var mulet sa jag att de gick bra eftersom jag ändå inte hade något planerat. Ja jag klev upp å efter typ en kvart så försvann alla moln och det är stålande sol ute.....kul! första gången de är sol sen jag fick semester så ska jag jobba. Men men det är pengar i alla fall. Så nu ska jag snart ta cykeln ner till stan.

Ikväll blir det att kanske träffa sara sen packa för imorgonbitti bär det av till sundsvall =)

Nej nu är det jättevarmt så måste byta om innan jag drar å jobbar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0