Don´t worry, be happy!

Hejsann!!

Idag var min första jobbdag efter 4 veckors semester. Förstod ingenting när klockan ringde imorse. Minns att jag stängde av klockan och tänkte "om mina kompisar vill får de väl kliva upp, jag sover en stund till"  men sen förstod jag att det var ju jag som var tvungen att gå upp, drryygt! Kom till jobbet 06:30 första barnen kom 8 :p

Men var en slapp dag i alla fall, fick sluta halv ett. Men då när jag ska åka hem börjar nån lampa på bilen lysa så han köra 50 meter. Pappa skulle komma till undsättning men han kunde inte komma på en gång, jag fick vänta i en timme med mensvärk dessutom......! Sen fick jag i alla fall hem bilen ;D Men efter en timmes väntan å mensvärk å redan less efter en jobbdag så tänkte jag att nu har jag förtjäna något bra. Den tanken slutade med en chokladbit å en resa till cypern! Å trots att magen fortfarande värker så mår jag toppen!! Om en månad åker jag!!


Har med mig denna sköna brud på resan (hårdbröd å kaviar får såklart också följa)


Längtarrrr!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0